http://alpha-lipid.com/banner/banner-rizi-biz-shop/cocoacollagen-150x150-1.gifhttp://alpha-lipid.com/banner/banner-rizi-biz-shop/2bmodel.gifhttp://alpha-lipid.com/banner/banner-rizi-biz-shop/breast.gifhttp://alpha-lipid.com/banner/banner-rizi-biz-shop/ronasutra-150x150-1.gifhttp://alpha-lipid.com/banner/banner-rizi-biz-shop/beautyumaira.gifhttp://alpha-lipid.com/banner/banner-rizi-biz-shop/odp-150x150-1.gifhttp://alpha-lipid.com/banner/banner-rizi-biz-shop/perfumeparadise-150x150-1.gifhttp://alpha-lipid.com/banner/banner-rizi-biz-shop/geniusextra-150x150-1.gifhttp://www.alpha-lipid.com/banner/banner-rizi-biz-shop/beefit-150.gifhttp://alpha-lipid.com/banner/banner-rizi-biz-shop/auraseri-150x150-1.gifhttp://alpha-lipid.com/banner/banner-rizi-biz-shop/tia.gifhttp://alpha-lipid.com/banner/banner-rizi-biz-shop/jamu.gifhttp://alpha-lipid.com/banner/banner-rizi-biz-shop/yusmira.gifhttp://alpha-lipid.com/banner/banner-rizi-biz-shop/slimwear.gifhttp://alpha-lipid.com/banner/banner-rizi-biz-shop/detox-foot-150x150-1.gif


Tips Tegang Payu Dara


Menegangkan Payu Dara.
Ibu-ibu yang menyusukan anak bimbang payu dara mereka akan menjadi kendur. Cara untuk mengatasinya ialah dengan cara :-

Petua 1
Sapukan sedikit minyak kelapa pada permukaan daun sirih yang segar. Kemudian layurkan di atas api yang sederhana panasnya. Setelah layu, ramas dan sapukan pada payu dara kecuali putingnya. Lakukan selama tiga hari berturut-turut.

Petua 2
Layurkan daun sirih yang telah disapukan dengan minyak zaitun di atas api yang sederhana, atau menggunakan lilin.
Apabila daun telah terasa suam dan agak layu, lalu tekapkannya ke atas kedua-dua payu dara dan biarkan seketika.
Lakukan dua atau tiga kali seminggu.

Payu Dara Bengkak.
Ibu-ibu yang menyusukan anak bimbang payu dara mereka akan menjadi bengkak. Cara untuk mengatasinya ialah dengan cara :-
Daun kacang panjang dan daun sirih dibersihkan. Ramaskan kedua-duanya hingga hancur dan tampalkan pada buah dada. Buat berulang-ulang kali sehingga kering. Cuci dengan air bersih.

Mencantikkan Payu Dara
Ramai wanita yang inginkan payu dara yang cantik. Cara untuk memilikinya ialah :-

  1. Panaskan dua sudu besar minyak sapi kemudian sejukkan. Sapu dan urutkan di sekeliling payu dara selama 15 minit. Basahkan tuala dengan air suam, kemudian lap sehingga bersih.
  2. Tumbuk sepuluh ulas bawang merah hingga halus. Kemudian sapukan di sekitar payu dara. Jangan terkena pada putingnya. Biarkan selama 15 minit. Kemudian bilas dengan air bersih seperti biasa.
Payu Dara Membengkak
Daun kacang panjang dan daun sirih dibersihkan. Ramaskan kedua-duanya hingga hancur dan tampalkan pada buah dada. Buat berulang-ulang kali sehingga kering. Cuci dengan air bersih.

Petua Membesarkan Payudara

Petua 1:
Dapatkan beberapa helai daun sirih Melayu , ianya berdaun lebar dan berwarna hijau.
Sapukan minyak kelapa (seelok-eloknya dibuat sendiri) pada daun sirih.
Salaikan mengunakan api lilin dan tekapkan pada buah dada. Biarkan ia kering dan dibuat berulang kali.

Petua 2:
Kupas setengah biji labu dan masak sehingga menjadi lembik. Ramas labu tersebut tika masih suam. Kemudian, sapukan pada seluruh payudara lebih kurang 20 minit. Lakukan 2 kali seminggu.

Petua 3:
Sapukan putih telur pada sekeliling buah dada dan biarkan kering semalaman. Buat 3 kali seminggu.

Petua 4:
Amalkan meminum air kanji (air didih nasi) sebelum tidur malam. Insyaallah mujarab.

Submit Your Order Here:

Nama:
No.Telefon:
Alamat:
Senarai Pesanan:
Kaedah Bayaran: CIMB BANK
MAYBANK
Tarikh & Masa Bayaran:
Kuantiti & Jumlah Bayaran:
Email: