http://alpha-lipid.com/banner/banner-rizi-biz-shop/cocoacollagen-150x150-1.gifhttp://alpha-lipid.com/banner/banner-rizi-biz-shop/2bmodel.gifhttp://alpha-lipid.com/banner/banner-rizi-biz-shop/breast.gifhttp://alpha-lipid.com/banner/banner-rizi-biz-shop/ronasutra-150x150-1.gifhttp://alpha-lipid.com/banner/banner-rizi-biz-shop/beautyumaira.gifhttp://alpha-lipid.com/banner/banner-rizi-biz-shop/odp-150x150-1.gifhttp://alpha-lipid.com/banner/banner-rizi-biz-shop/perfumeparadise-150x150-1.gifhttp://alpha-lipid.com/banner/banner-rizi-biz-shop/geniusextra-150x150-1.gifhttp://www.alpha-lipid.com/banner/banner-rizi-biz-shop/beefit-150.gifhttp://alpha-lipid.com/banner/banner-rizi-biz-shop/auraseri-150x150-1.gifhttp://alpha-lipid.com/banner/banner-rizi-biz-shop/tia.gifhttp://alpha-lipid.com/banner/banner-rizi-biz-shop/jamu.gifhttp://alpha-lipid.com/banner/banner-rizi-biz-shop/yusmira.gifhttp://alpha-lipid.com/banner/banner-rizi-biz-shop/slimwear.gifhttp://alpha-lipid.com/banner/banner-rizi-biz-shop/detox-foot-150x150-1.gif


Petua Merawat Perut

Foto – foto Gadis Pisang Yang Hot dan Seksi

Perut Yang Kendur
  • Jika anda mengalamai masalah berat badan, perut anda tentu kendur dan buncit.  Untuk mengatasi masalah ini cuba amalkan petua ini.  Ambil sebiji limau nipis, perah airnya dalam piring setelah itu ambil sedikit kapur sirih, gaulkan dengan jus limau nipis tersebut. Sapukan pada perut anda sebelum tidur.  Lakukan setiap malam sehingga anda memperolehi hasilnya.

Merawat Parut Hitam Di Perut Selepas Bersalin
  • Selepas bersalin, kulit perut akan menjadi hitam akibat dari regangan kulit yang dialami sewaktu tempoh hamil. Apabila anda bersalin, kulit perut menjadi kendur dan menggelebeh.  Cara untuk menghilangkannya ialah dengan menyapu baby losyen di perut dan di sekeliling pinggang setiap kali selepas mandi dan sebelum menyapu pengempis perut  atau campuran kapur dan air limau nipis. Pasti perut anda akan kembali ke warna asal seperti sebelum mengandung selepas habis 44 hari berpantang.

Kempiskan Perut

  • Bancuh segelas air teh tanpa gula. Kemudian perahkan sebiji limau nipis ke dalam segelas teh tadi.  Amalkan meminum air tersebut setiap hari sehinggalah perut anda yang buncit tu kempis.

Submit Your Order Here:

Nama:
No.Telefon:
Alamat:
Senarai Pesanan:
Kaedah Bayaran: CIMB BANK
MAYBANK
Tarikh & Masa Bayaran:
Kuantiti & Jumlah Bayaran:
Email: